Jelikož jsem upravování aut a tuning srazy měl hodně v oblibě, věděl jsem, že i když auto bude sloužit denně na ježdění do práce, úpravám se nevyhne. První změna na autě byly 17“ kola AEZ a snížení auta pružinami Eibach se snížením -50mm/-40mm. Následovala změna kol na 16“ Borbet A. První zásadní okamžik nastal v roce 2014, kdy se z auta demontoval kompletně celý motor. Proběhla výměna turba, setrvačníku, repasovala se hlava, vstřiky, mazal se EGR, odstranil se katalyzátor, veškeré tlumiče byly nahrazeny rezonátorem a na závěr se také ladila mapa motoru. Po estetické stránce se při jednom lakovaly motorové plasty. Motorový prostor byl podle mých představ a byla na řadě karoserie. Na jaře 2015 přišla změna barvy – lakování do černé perleťové barvy v kombinaci se žlutými doplňky. Výška auta se poté doladila stavitelným podvozkem TA Technix. Aby to bylo komplet, proběhly také změny v interiéru – černé výplně dveří a budík tlaku turba. Sériové autorádio nahradilo kvalitnější rádio Alpine s reproduktory JBL. Proběhla také další změna kol – první 18“ kola Avus ACM01 v kombinaci antracitu a leštěné čelní plochy, které doplňovaly chrom paket na celém autě.