První úpravou bylo pořízení nových kol. Na auto jsme sehnali kvalitní a lehké kola OZ Racing Superturismo LM o velikosti 19“ a šířce 9,5J. Téměř současně se do auta už instaloval vzduchový podvozek, který doplnila jednotka Airlift Performance V2. Poté jsme vyřezávali kapotu pro instalaci výdechů pro lepší větrání motorového prostoru. Mnoho dalších exteriérových úprav na autě nepřibylo, ale více se dbalo na motorový prostor a špičkovou péči pro něj. Na výfuku byly provedené úpravy, které výrazně změnily a zlepšily zvuk auta, který mě aktuálně neskutečně baví. Do motorového prostoru přibylo otevřené sání, které skrze nádechy v kapotě výrazně doplňuje zvuk auta za jízdy. Na autě je aktuálně nově vlastnoručně vyráběný přední splitter a došlo také na změnu podvozku – vzduchový podvozek šel do světa a na autě je stavitelný podvozek MTS Technik.
Na autě se v poslední době nepracuje v takovém tempu, jaké bych si představoval. Důvodem je, že aktuální prioritou je pro mě stavba rodinného domu, kterému věnuji veškerý svůj čas a úsilí.