Dodge Charger SRT Hellcat

Sebastián a Michal R.

Jeden z nejsilnějších sériově vyráběných sedanů, který se dá ve světě zakoupit. Pod kapotou se skrývá americký osmiválcový motor HEMI doprovázený kompresorem, který produkuje konečný výkon 707 koní kompletně na zadní poháněnou nápravu.

Proč zrovna Hellcat?

S tátou jsme vždy chtěli nějaké zábavné auto. Po jízdě v mnoha autech byla volba jasná – Hellcat. Nikdy jsme Ameriku před Hellcatem neměli, byla to dost velká změna. Je to kompletně jiné svezení oproti jiným autům. K Hellcatu dostanete dva typy klíčů – černý a červený. Černý omezí výkon na 500 koní a červený odemkne všech 707. S tímto výkonem se na rovince dá srovnat s mnoha Supersporty. V zatáčkách se mu už tolik nelíbí a to hlavně kvůli jeho váze. Hellcat váží téměř 2100 kg. V květnu 2016 jsme si našli už dovezeného v černé barvě s hnědým interiérem. 

Sériový stav auta dlouho nevydržel...

Hellcat jsme po koupi neplánovali nijak upravovat, byl super z výroby a dál jsme neviděli podstatné něco vymýšlet. Dlouho nám to ale nevydrželo a hned pár měsíců po koupi jsme nahodili nový kabát. Proběhlo lepení folie na celé auto v odstínu černého broušeného hliníku se stříbrnými pruhy. O přiložený set fotek se postarali CossieMedia.

Seznámení s Lower United & sezóna 2017...

Na první sraz jsme jeli v srpnu 2016 do Kopřivnice. Tam jsem poprvé slyšel o Lower United. Dojeli jsme bohužel celkem pozdě, takže už většina aut byla pryč. Podívali jsme se na drifty a jeli jsme domů. Těšili jsme se na další srazy, kterých jsme se dočkali až v roce 2017. Na začátku sezóny na Hellcatu přibylo kompletní sání od firmy K&N a my jsme se vydali na sraz do Ostravy. Poprvé jsme se setkali s kluky z Lower United. Našim dalším setkáním byla v červenci akce Sprint slalom, kterou jsme také navštívili a projeli jsme se. Na přelomu srpna a září jsme poprvé byli na jedné z mých nejoblíbenějších akcí roku – Prague car festival. Tento sraz je vždy super zakončení sezóny.

Nový polep a skvělá sezóna 2018...

Na začátku sezóny přišla radikální změna, strhli jsme fólii. Auto bylo zpět ve své originální černé barvě. Začernili jsme zadní světla a odrazky. Za tuto sezónu jsme navštívili mnoho srazů, například první jarní bublání, LCW nebo Vyškov, kde jsme jezdili sprinty.
V srpnu jsme se ale rozhodli opět auto polepit. Nyní volba padla na kamufláž. Jedná se o natisknutý vzor, nikoliv kusy fólie na sobě. Tuto práci udělala firma Wrapstyle Brno a Hellcat byl připraven na Prague car festival, kde jsme byli poprvé ve výstavní hale v sekci Lower United, kde jsme měli možnost vystavit i naši lehce upravenou Audi RS5 na HRE kolech. Na konci sezóny jsme přidali snížené pružiny H&R, které auto snížily o 30 mm. Vizuálně dobrá úprava, ale jízdní komfort byl bohužel pryč.

Ideální setup a oblíbené akce...

Rok 2019 jsme začali na AMTS v Maďarsku. Nejlepší tuning akce, na které jsem kdy byl – rozhodně to stojí za návštěvu. V dubnu bylo první jarní bublání – sraz amerických vozů. Dále jsme byli v červnu na Escape6 srazu v Praze, kde jsme se viděli poprvé s většinou členů Challenger gangu. Přes léto jsme byli občas “kočku” vyvenčit, ale sraz jsme žádný nenavštívili. Jako každý rok jsme se ale účastnili Prague car festivalu, který byl za mě zatím nejlepší ročník. Po Prague Car Festivalu už moc akcí nenavštěvujeme, ale ukončení sezóny na Librosu jsme si nemohli nechat ujít.

Na aktuální rok už nijaké změny neprobíhaly, jelikož jsme s aktuálním nastavením vozu nadmíru spokojení. I proto také do budoucna nějaké zásadní změny neplánujeme, ale určitě se to může hodně rychle změnit… Necháme se proto překvapit.