Audi TT

Dan Buroň

Danův několikaletý projekt, který už mnohokrát vypadal, že je u konce s úpravami, ale náhle nabral úplně jiných obrátek. Dan nikdy nepovolil a své TT posouvá stále na vyšší a vyšší úroveň. O všech úpravách a práci na voze by se dala opravdu napsat kniha.

Začátek a postupná práce na tomto projektu?

Zpracováváme…
Fotografie z roku 2018 od LSPHT.

Přípravy a velké změny na sezónu 2020...

S přípravami na sezónu 2020 jsem začal ihned po ukončení sezóny 2019, aby bylo auto už po novém roce připraveno. Přední i zadní lemy jsou rozšířené vepředu o 3 cm lem, 5 cm nárazník, boční prahy o 7 cm a zadní lemy o 10 cm. Do lemů jsou pak detailně doladěné kola JapanRacing JR30 vepředu široké 9,5J a vzadu 11J, které na autě zůstaly z předešlé sezóny. Na auto jsem po dokončení rozšiřování lakoval novou barvu – jde o odstín „Toxic„, který jsem ještě specificky namíchal a pozměnil, aby byl jedinečný. Nově nalakované jsou taky brzdy, rám v interiéru i většina motorového prostoru. Velkou změnou je i hodně dílů, které jsem si sám vyrobil z karbonu. Karbonové jsou nově splittery, difuzor, křídlo, střecha, světla a několik dalších detailů. Palubní desku jsem si sám upravil, abych do ní zabudoval velké 9″ LCD rádio. Ta byla poté i se zbytkem interiéru přečalouněná do alcantary v kombinaci s limetkovým prošitím. Přešité byly kromě palubní desky taky skořepinové sedačky, stropnice, kompletní zástavba v kufru a mnoho dalších detailů.